8 תשובות
לא זה ממש בסדר
את רק בת 13..
את עוד תגדלי..
אמאלה מרגיש לי שהשאלה הזאת עליי אני גם בדילמה ככה כי יש לי חברות שמידה c ו d
שואל השאלה:
^אולי הן גם שוקלות יותר ממך
אנונימית
אני חושבת שכן אבל עדיין
שואל השאלה:
^אם הן שוקלןת יותר אז זה לרוב בגלל זה
חוץ מזה את בת 14, ממה שאני יודעת בדרכ 14 ו15 זה הגיל שהכי מתפתח החזה
אנונימית