8 תשובות
לא
לא זה ממש בסדר
את רק בת 13..
את עוד תגדלי..
את עוד תגדלי..
אמאלה מרגיש לי שהשאלה הזאת עליי אני גם בדילמה ככה כי יש לי חברות שמידה c ו d
שואל השאלה:
^אולי הן גם שוקלות יותר ממך
^אולי הן גם שוקלות יותר ממך
אנונימית
אני חושבת שכן אבל עדיין
שואל השאלה:
^אם הן שוקלןת יותר אז זה לרוב בגלל זה
חוץ מזה את בת 14, ממה שאני יודעת בדרכ 14 ו15 זה הגיל שהכי מתפתח החזה
^אם הן שוקלןת יותר אז זה לרוב בגלל זה
חוץ מזה את בת 14, ממה שאני יודעת בדרכ 14 ו15 זה הגיל שהכי מתפתח החזה
אנונימית
באותו הנושא: