5 תשובות
לטעם
מבחינת טעם ומבחינת ניקיון
זה לטעם וזה סופג טעמים
בגלל שאת מכניסה מלח לסביבה החיצונית של התא והתא שואף לייצב את הסביבה החיצונית והפנימית אז הוא מוציא מים מהסביבה הפנימית
אם מוסיפים מלח הירקות יהיו רכות יותר מהר
באותו הנושא: