18 תשובות
חדמש כן
לרוב כן
כן אני לא מסננת כלום
בדכ
כן
לא תמיד לפעמים אבל לרוב כן
כן
אבל לפעמים אני נמנעת כי יכולים להבין משהו אחר שהוא לא נכון ולא באמת קשור אבל הוא עושה רושם לא טוב
אבל לפעמים אני נמנעת כי יכולים להבין משהו אחר שהוא לא נכון ולא באמת קשור אבל הוא עושה רושם לא טוב
כן
כן כי זה אנונימי לחלוטין אף אחד לא יודע מי אני פה אף אחד לא מכיר אותי פה
אני אומר את הדעות
יש כאלה שלא מסכימים, יש כאלה שלא מסכימים
יש כאלה שלא מסכימים, יש כאלה שלא מסכימים
טכנית כן, יש לי סיבות אחרות שבגללן אני לא מרגיש בנוח לכתוב דברים, לא כי אכפת לי מדעתם של אנשים על הדעות שלי או משהו כזה, מה שכן ה"דעות האמיתיות" שלי נוטות להשתנות הרבה.
חד משמעית כן
כן, משאר גם שלהרוב.
חושב שאחת הסיבות זה שאנחנו מדברים מאחורי המקלדת מול אנשים שאנחנו לא מכירים ושלא יכולים להזיק לנו וכו...
חושב שאחת הסיבות זה שאנחנו מדברים מאחורי המקלדת מול אנשים שאנחנו לא מכירים ושלא יכולים להזיק לנו וכו...
לא ממש
באותו הנושא: