4 תשובות
זה סבבה
אם את בגיל נעורים (עד 18 אפילו 19-20) הגוף מורגל לישון בשעות שבו יש חושך בחוץ. רק בשעות האלה מופרש בגוף הורמון גדילה והתפתחות.