6 תשובות
בפעם החמישית שהלכתי לטיפול, וסוף סוף לקחתי את עצמי ברצינות
וזה היה משהו שרציתי בו ולא משהו שחוייבתי בו. רציתי להשתפר ולהיות במצב יותר טוב.
אז מההתחלה. לכל השאר שיקרתי במשך שנים על המצב שלי, והצגתי את הכל כמושלם, והסתרתי הרבה.
ואילו כשאני החלטתי שאני רוצה למען עצמי, באתי ודיברתי.
לא היה לי אכפת שתשפוט, העיקר שתעשה את העבודה שלה. שתחשוב מה שבאלה, לא ענייני.
היא כאן כדי לשמוע ולהקשיב ולהכיל, ולתת לי כלים להתמודד עם עצמי.
בסופו של יום, זו העבודה שלהם. לשמוע את כל השיט, ולתת מענה.
וזה היה משהו שרציתי בו ולא משהו שחוייבתי בו. רציתי להשתפר ולהיות במצב יותר טוב.
אז מההתחלה. לכל השאר שיקרתי במשך שנים על המצב שלי, והצגתי את הכל כמושלם, והסתרתי הרבה.
ואילו כשאני החלטתי שאני רוצה למען עצמי, באתי ודיברתי.
לא היה לי אכפת שתשפוט, העיקר שתעשה את העבודה שלה. שתחשוב מה שבאלה, לא ענייני.
היא כאן כדי לשמוע ולהקשיב ולהכיל, ולתת לי כלים להתמודד עם עצמי.
בסופו של יום, זו העבודה שלהם. לשמוע את כל השיט, ולתת מענה.
גם אחרי שנה וחודשיים יש פעמיים שקשה לי להפתח עד הסוף. אבל מה שכן התקשורת בנינו מאד פתוחה וכנה והיא תמיד תדע ברגע שקשה לי להפתח מולה ותמיד תתן לי להרגיש שזה ושאני אקח את הזמן שלי
אנונימית
^^^ לגבי בתשובה הראשונה
וואלה ללכת לטיפול פסיכולוגי זה ממש לא כמו ללכת לרופא, לרופא אתה הולך פעם בנצי ולפסיכולוגית פעם בשבוע ואתה יוצר איתה קשר נפשי וזה אפילו לא בר השוואה
וואלה ללכת לטיפול פסיכולוגי זה ממש לא כמו ללכת לרופא, לרופא אתה הולך פעם בנצי ולפסיכולוגית פעם בשבוע ואתה יוצר איתה קשר נפשי וזה אפילו לא בר השוואה
אנונימית
אז הגיוני שלקוח לך זמן ..
תעשי את זה בקצב שלך
תעשי את זה בקצב שלך
אנונימית
לי הייתה פסיכולוגית שלא הצלחתי לשתף ולהתחבר אליה למרות שהלכתי אליה כמעט שנה. לפעמים פשוט לא מתחברים עם הפסיכולוג או סומכים עליו. וזה בסדר. החלפתי פסיכולוגית ועכשיו אני מצליחה יותר לשתף. אז אוליי כדאי לך לשקול גם את זה.. למרות שתמיד אומרים שלוקח זמן להיפתח. אז או שאת צריכה עוד זמן או שמישהו אחר יותר יתאים לך.. !
פעם החמישית נראלי או הרביעית
באותו הנושא: