5 תשובות
לא שונאת אותם, חושבת שיש דברים חשובים יותר מלנסות להיות שמח כל הזמן. שמחה זה רגש מדהים כן? אבל זה לא צריך להגדיר את האדם שאתה, זה רגש חם ומדהים אבל לא צריך לקדש אותו
לא,
דווקא אנשים כאלו גורמים לי לתקווה כשקשה. אנשים כאלו נותנים לי תחושה טובה והבנה שאולי העולם הזה לא כזה רשע כמו שנראה לי.
שיתרבו כמוהם אמן :)
דווקא אנשים כאלו גורמים לי לתקווה כשקשה. אנשים כאלו נותנים לי תחושה טובה והבנה שאולי העולם הזה לא כזה רשע כמו שנראה לי.
שיתרבו כמוהם אמן :)
למה לשנוא שיהנו אבל אם הם ידברו איתי יכול להיות שאני לא יתחבר אליהם אם זה אנשים של צומי והרבה אנשים
אנשים שמחים מדי? תביאו לי כאלה כל היום באלי להיות גם ככה אבל אין מה לעשות חלום להיות חברה שלהם
אני אישית לא שונאת.
מהסיבה שיש אנשים שמנסים להראות את עצמם טו מאצ הפי וזה לא תמיד ככה. אני יודעת על הרבה שאני מכירה או בכלל בכללי יודעת שיש אנשים שעושים ומתנהגים כאילו הם הכי שמחים בעולם אבל בעצם זה הכל רק הצגה ובפנים הם מפורקים או שבורים או משהו.
אבל כן מעצבן אותי לפעמים במקרים מסויימים מאוד.
אבל גם לפעמים זה טוב להיות בסביבה של אנשים שמחים.
מהסיבה שיש אנשים שמנסים להראות את עצמם טו מאצ הפי וזה לא תמיד ככה. אני יודעת על הרבה שאני מכירה או בכלל בכללי יודעת שיש אנשים שעושים ומתנהגים כאילו הם הכי שמחים בעולם אבל בעצם זה הכל רק הצגה ובפנים הם מפורקים או שבורים או משהו.
אבל כן מעצבן אותי לפעמים במקרים מסויימים מאוד.
אבל גם לפעמים זה טוב להיות בסביבה של אנשים שמחים.
אנונימית
באותו הנושא: