7 תשובות
אני ממש מבינה את מה שאתה מרגיש, ממליצה ללכת לראות פסיכולוגית שתעזור לך לטפל בעצמך
שואל השאלה:
הייתי אצל פסיכולוגית, היא מדהימה אבל היא עזבה את האיזור, עכשיו אני בבית ספר התבטלו שיעורים אבל אני לבדי (כמו רוב מוחלט מהפעמים)
שואל השאלה:
הרגעים האלה הם תקווה וחשיבה על העתיד, אבל הופ. הרבה פעמים. מתעוררים וחוזרים לבאסה
אני לגמרי מבינה מה אתה מרגיש, ניסית ללכת לפסיכיאטר ולקחת כדורים מסויימים? מנסיון יש כאלה שיכולים חמש לעזןר
זה קשה לעבור הרבה מקומות ולהתחיל הכל מחדש , אבל האופציה היחידה שלך היא להסתגל למצב, אתה חושב עכשיו שאין לך בישביל מה להמשיך קדימה אבל זה לא נכון כי זה רק תקופה ותקופות עוברות מהר מאוד , ולכן כדי תמיד להיות בתעסוקה תציב לך מטרות בחיים
אנונימי
שואל השאלה:
פסיכיאטר לא יעזור לי, אני אובייקטיבית לבד
אני לא יכולה להסביר כמה אני מבינה אותך,כאילו הכל מושלם אבל אנחנו כאלה חרא
אין לי הרבה עצות לתת לך כי גם אני באותו השיט
אבל אם את רוצה לדבר איתי בפרטי את יכולהה