36 תשובות
שואל השאלה:
הוא מתחמק..
אם את תשלחי לו בהודעה מה הוא יגיד?
שואל השאלה:
מה לשלוח בהודעה ? זה סיפור כי הוא מסנן
מה שרשמתי למעלה
אם הוא מסנן תנתקי איתו קשר לדעתי..
נכון זה קל לומר מהצד
אך אם הוא מסנן את הדברים שאת כותבת
זה לא יפה ולא חברי
וחבר לא עושה את זה
לשלוח לו הודעה ולומר לו שאת רוצה לדבר איתו
ולא נעים לך שהוא מתחמק כי את מרגישה את זה
ובאמת חשוב לך שתדברו
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת, היה לנו סיפור..
שואל השאלה:
הוא לא חבר.. אבל אני לא יודעת מה קורה לו, הוא גם מתחמק ממני , הוא שםכובע כשהוא בחדר כושר עם הגב אלי שאני לא אראה אותו , כנראה שנינו מרגישים בושה, אבל אני הרבה יותר.
שואל השאלה:
הוא שם אותי על הגבלה..
שואל השאלה:
https://photos.app.goo.gl/5nmeqnue7d4z9vyea
איפה זה? בווצאפ?
שואל השאלה:
אינסטגרם
אא אני לא יודעת כל כך את החידושים שם
יש לך מספר שלו?
שואל השאלה:
לא אין..
אתם נפגשתם? כי רשמת שהייתם בחדר כושר
למה אין לכם מספר?

אתם נסיתם לבנות קשר זוגי?
ואז הוא התרחק ככה?
שואל השאלה:
הייתי מבדוי הוא לא ידע שזאת אני ודיברנו
שואל השאלה:
וראיתי אותו בחדר כושר והוא פשוט לא רצה אפילו שאני אראה אותו
הוא כניראה הרגיש ממש מבוכה ולא מוכן או התבייש שתראי אותו
זה ממש מביך האמת
שואל השאלה:
כן.. אז מה לעשות?????
שואל השאלה:
זה מביך אבל זה לא היה חייב להיות ככה
כניראה תגובה של הגוף שלו בלי לחשוב יותר מידי..
מה הייתה השיחה האחרונה שלכם באינסטגרם?
שואל השאלה:
https://photos.app.goo.gl/yevhhbjsygnuvt339
שואל השאלה:
https://photos.app.goo.gl/kapuejmhshunmgzz7
שואל השאלה:
https://photos.app.goo.gl/1u5nvx8f7wycaxu98
שואל השאלה:
https://photos.app.goo.gl/kcwb3e8bcxvbpatn7 זה היה יום לפני שהבנתי שהוא עצבני
מה הכוונה מרגישים בושה? ממה?
שואל השאלה:
השיחה שלנו הייתה כל כך טובה ומגניבה וזה , באמת הוא היה חמוד רצח , ואז הוא התהפך עלי , אמנם היה כזה מתח וזה והיינו כבר באווירה אחרת , אבל עדיין..
זה נשמע שהוא מתרחק

תכתבי לו בהודעה לדעתי
אתה יכול לא לסנן אותי? לפחות תענה לי ותסביר לי..
אל תשאיר אותי בלי תשובה
דבר איתי ותאמר לי.
למה אתה מתרחק ממני
את התחלת איתו באינסטגרם בעמוד בדוי שזה הכוונה לא את?
ואז נפגשתם בחדר כושר ושם אמרת לו שאת הבדוי?

שאני רק אבין כזה מה קרה
איפה כתבת?
להודעה שכתבת לו?
לא כל כך הבנתי את הכל רק רציתי לדעת בסיס
כניראה שזה באמת מסובך ולא אבין ואולי עדיף גם שלא תגידי בדיוק מה היה ..

פשוט הוא מתרחק והוא אומר את זה בהודעות המחופפות האלה
שואל השאלה:
הוא הפסיק לשלוח תשובות אחרי ההודעה האחרונה שלו.
ואם הוא הפסיק לשלוח סימן שהוא לא רוצה
ואת לא צריכה להשתגע ממחשבות עליו
היה לי ככה גם
ואחרי שהבנתי את כל זה ממש התבאסתי שכל כך חשבתי ונסיתי לתקן שהצד שלו היה ככה גם
הודעות מחופפות ובלי לנסות להבין ולתקן
אז בגלל זה רק מציעה
שואל השאלה:
מה?? לא!! עזבי באמת קשה להסביר לך תקראי טוב טוב מה שאני כותבת
שואל השאלה:
כתבתי* כי אני מתכוונת לכתוב עוד
הוא מגיב בצורה מאוד ספציפית
והצורה הזו היא בלי עומק או לדבר ולתקשר ולנסות לתקן..
אני באמת באמת חושבת
שתסתכלי על התשובות שלו להודעות שאת כתבת לו
וזה לא תשובות של מישהו שרוצה לנסות ולתקן כי הן מאוד מחופפות ומהירות