6 תשובות
אין דבר כזה לכתוב לפי החוקים.
את כותבת איך שאת רוצה ואיך שאת חושבת.
הטיוטה הראשונה נועדה רק בשבילך, העריכות רק עוזרות לסיפור.
בהצלחה!
לא, רק לנסות להעמיק כמה שיותר אל תוך הסיפור שלך כדי שתהיה לו משמעות בעינייך.
שואל השאלה:
אז אני לא חייבת לענות על שאלוני דמויות?
אנונימית
ממש לא נכון
להפך, הכללים של אחרים רק משפיעים על הכתיבה שלך. זה חוסם את היצירתיות שלך.
לקח לי הרבה זמן להבין שהכתיבה של כל אחד שונה בזכות העובדה שלכל אחר יש חוקים שונים.
שואל השאלה:
לא לא אבל יש חוקים שחייבים לענות על שאלוני דמויות ולהיות אובססיביים ואני לא כזאת
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אנונימית