5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא נוגעת במילים, זה לא רק על עריכה בזמן כתיבה. זה על זה שאני ממש חושבת על כל הפרטים באופן אובססיבי, מה הדמויות יגידו, מה הן יעשו. אני מרגישה שמה שאני כותבת יוצא די מאולץ
אנונימית
אז תחליטי את לא חושבת על זה, תגבשי את הסיפור הכללי בראש ותתקדמי בעלילה, תחכי יום יומיים עד שתשכחי את הפרטים הקטנים שחשבת עליהם ותתחילי לכתוב
תחליטי שאת מסיימת דף שלם לפני שאת נוגעת במילה שכבר כתבת.
שואל השאלה:
^נו אבל איך עושים את זה??
אנונימית
פשוט תני לזה לזרום ממך אל הדף ואז אחר כך תעברי כדי לתקן