5 תשובות
בגרות זה על אותו סגנון של בגרות חיצונית
פשוט בבגרות פנימית המורים יודעים את השאלות
כך שהם יוכלו לכוון את התלמידים בנושאים
מה ללמוד ומה לא
זה לא אותן שאלות
בדרך כלל הבגרות החיצונית הרבה יותר קשה וחשובה
אך גם הפנימית חשובה, וגם קצת יותר קלה
לרוב שאלות משנים שעברו
, לרוב הבגרות הפנימית יותר קלה גם בגלל שהמורים בונים אותה . וגם בגרות חיצונית יותר חשובה