6 תשובות
כן גם אני מרגישה נורא ויש לי מבחן בפיזיקה ואני לא מבינה כלום ממה שהמורה מסביר
אנונימית
שואל השאלה:
אויי בהצלחה
תגידי שאת לא מרגישה טוב
תודה! באמת שכן ההורים שלי כבר לא מאמינים לי... יש לך חום?,אם לא פשוט קחי מדחום ושימי אותו במים פושרים זה תמיד עובד חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני חולה כמעט כל הזמן כבר נמאס להפ לשמוע על זה , אז בכל פעם שאני מרגישה ממש ממש לא טוב על סף קריסה כמו עכשיו אז אני נדפקת כי הם לא מאמינים לי כי ילדה לא אמורה להיות חולה כל הזמן
תסבירי להם שאת מרגישה ממש לא טוב ושאת לא מסוגלת ללכת לבית ספר ככה