4 תשובות
לא.
זה המלחמה הכי גדולה בכדור הארץ מאז מלחמת העולם השנייה, זה סוג של ההתחלה של השלישית גם אני לא רואה בושה להביע תמיכה במערב
זה המלחמה הכי גדולה בכדור הארץ מאז מלחמת העולם השנייה, זה סוג של ההתחלה של השלישית גם אני לא רואה בושה להביע תמיכה במערב
זה סבבה
לא
זה בסדר תעשי אם חשוב לך
באותו הנושא: