5 תשובות
לא
כן רק אם אני אסתדר איתה ושאמא שלי תגור גם יחד איתנו והן יהפכו לחברות
אנונימית
כנראה שלא.
אי אפשר להגיד בוודאות עד שלא אהיה בסיטואציה כזו, אבל הייתי מעדיפה להמנע.
לא בטוח תלוי בנסיבות
לא אני ארצה את הפרטיות של והשקט שלי ולא יהיה לי נעים שאמא שלו תגור אצלנו
אני רוצה שזה יהיה רק אני והוא והילדים
ועוד אם זה שהיא לא תעבוד ולא תביא כסף זה עוד יותר גרוע.
אנונימית