3 תשובות
שריר בנוי מחלבונים אז כשאת מתאמנת את לוקחת חלבונים כדי שהשריר יגדל ותעלי במסה בעצם
הדרך היחידה לעלות במשקל היא להיות במאזן קלורי חיובי,תאכלי יותר=תעלי במשקל,אבקת חלבון זה אחלה תוסף סך הכל אבל את חייבת לאכול יותר קלוריות ממה שהגוף שורף
תתאמנו תוך כדי
גם אני בתהליך וזה נקרא מסה
בהצלחה:) אם יש לך שאלות את יכולה לכתוב לי
גם אני בתהליך וזה נקרא מסה
בהצלחה:) אם יש לך שאלות את יכולה לכתוב לי
באותו הנושא: