3 תשובות
שואל השאלה:
אם אני לא מצליחה לעשות גיבוי כי אין לי מקום זה בעיה?
אם אין מקום תנסי לפנות כדי לעשות גיבוי אחרת זה לא יעבור לך.
הגיבוי הוא מה ששומר את הוואצאפ
אנונימית
שואל השאלה:
האלפון שלי צריך לעשות עכשיו גיבוי שהוא לא עשה שנתיים זה אמןר לקחת הרבה זמן?
באותו הנושא: