10 תשובות
לא לאהוב הרבה מאכלים
לא לנסות לטעום דברים חדשים
כמו בעייתית
לא לאהוב הרבה דברים ולאכול דברים ספציפיים
לא לאהוב הרבה דברים ולאכול דברים ספציפיים
לא לאוהב מלא דברים לא להיות פתוחה למאכלים חדשים
שואל השאלה:
אוקי אולי אמא שלי צדקה שהיא אמרה שאני אוכלת בררנית
אוקי אולי אמא שלי צדקה שהיא אמרה שאני אוכלת בררנית
אנונימית
לא לאהוב מאכלים מסוגים שונים, לא להסכים לנסות מאכלים חדשים, להישאר על המאכלים שכן אוהבים ולסרב לאכול מה שמכינים לך אותו אם זה לא מה שאוהבים (נגיד במסעדה אם אין משהו בתפריט שאוהבים והזמינו לך משהו אז לא תאכל.י, או אם מכינים ארוחה משפחתית למשל ואין משהו שאוהבים אז רק יושבים בשולחן בשקט ולא אוכלים)
אני לא בררנית באוכל, זה על חברה שיש לי שהיא בררנית.
אני לא בררנית באוכל, זה על חברה שיש לי שהיא בררנית.
picky
שואל השאלה:
^^טוב אז במאה אחוז אני בררנית באכול
^^טוב אז במאה אחוז אני בררנית באכול
אנונימית
כאילו שנגיד את נתפסת על מאכל אחד וזהו את לא טועמת או שאת לא אוהבת מלא דברים וממש ספציפית כזה נגיד שאת מזמינה המבורגר את מוציאה את הכל חוץ מהעגבנייה
שואל השאלה:
איפלו העגבנייה לא נשארת שם
ואם יש משהו באוכל שאני לא אוהבת אני מעדיפה פשוט לא לאכול ארחות משפחתיות אני אוכלת פשוט שניצל וזהו אני לא אוהבת דגים ואורז ודברים כאלה ואם אין שם שניצל אז דיי אין לי מה לאכול שם כי בעיקר הדברים שאני אוהבת לאוכל הם לא דברים לימי שישי
ולגבי טועמת דברים חדשים זה ממש קשה לי לנסות לא יודעת למה
וממש אני נתפסת על כמה מאכלים וזנו כמו פסטה(ספגטי או הבסלי ואור אחד שאני לא זוכחת את שמו וזה גם תלוי איזה סוג פסטה זה נגיד אני ממש שונאת פטיטים) נקניקיות שניצל צ'פס עוד.. אבל זה כיאלו יותר הדברים שאני אוהבת זה נשמע יותר כמו סגנון אוכל של ילדים.
ואם נגיד ישמו משהו שונה באוכל אולי אני לא יואכל את זה
איפלו העגבנייה לא נשארת שם
ואם יש משהו באוכל שאני לא אוהבת אני מעדיפה פשוט לא לאכול ארחות משפחתיות אני אוכלת פשוט שניצל וזהו אני לא אוהבת דגים ואורז ודברים כאלה ואם אין שם שניצל אז דיי אין לי מה לאכול שם כי בעיקר הדברים שאני אוהבת לאוכל הם לא דברים לימי שישי
ולגבי טועמת דברים חדשים זה ממש קשה לי לנסות לא יודעת למה
וממש אני נתפסת על כמה מאכלים וזנו כמו פסטה(ספגטי או הבסלי ואור אחד שאני לא זוכחת את שמו וזה גם תלוי איזה סוג פסטה זה נגיד אני ממש שונאת פטיטים) נקניקיות שניצל צ'פס עוד.. אבל זה כיאלו יותר הדברים שאני אוהבת זה נשמע יותר כמו סגנון אוכל של ילדים.
ואם נגיד ישמו משהו שונה באוכל אולי אני לא יואכל את זה
אנונימית
באותו הנושא: