11 תשובות
אתם כבר יכולים להחליט בעצמכם. אתם לא בני 4. תסבירו לו ככה.
וואלה אבא שלך חרא רצח על זה, זה היגינה בסיסית באיזה עולם זה בסדר
שואל השאלה:
זה כבר עיניין של כמה שנים והוא לא מוכן להישתנות..
אנונימית
וואי מצטערת לשמוע, מה שאני עשיתי להורים שלי כשהם היו מכריחים אותי ללכת ע"פ איזה חוק אבסורדי בבית זה פשוט להתעלם
אין מה לעשות. הוא יצטרך או לקבל את זה או להמשיך עם מה שהוא עושה ולא נראלי שזה ממש יעזור לו במשהו.
כן... זה באמת החיים שלו והוא יחליט עליהם
שואל השאלה:
כן אני רוב הפעמים מתעלמת אבל זה כבר יותר מידיי
אנונימית
אני חושבת שזה לא בסדר מאבא שלך שהוא אומר לכם מה לעשות רק בגלל האמונה האישית שלו. כל אחד חי את החיים שלו ויכול להאמין במה שהוא רוצה, לכל בן אדם יש זכות בחירה מה הוא רוצה לעשות ואבא שלכם באמת לא אמור לכפות עליכם דברים רק בגלל הדעות שלו ודרך החיים שלו. מה שאתם עושים לא נוגע לדרך החיים שלו ולא פוגע בו אחרי הכל הוא לא זה שהלך להתקלח ביום שבת
הוא לא יכול לכפות עליכם את הדת
שואל השאלה:
כן אבל הוא עושה את זה
אנונימית
אני מצטער שזה קורא לך את צריכה לדעתי לבדר איתו ולהגיד לא שזה לא מתאים לך ושהוא לא יכול לכפות עליך את הדת ככה ואני אומר את זה כאדם מאמין