11 תשובות
מאוד מביך
אנונימית
לאף אחד לא אכפת מהחיים שלך
כל אחד מרוכז בעצמו.
אבל לפי דעתי הורים מציאים מהריכוז
אז תחשוב על זה אם זה טוב בשבילך בלי שום קשר למה חושבים עלייך.
רק לך זה מביך.. כל אחד בשלו
הייתי עם אבא שלי פעם בחדר כושר של מלון, לא היה מביך
הלכתי ולי זה קצת מביך אבל לא נורא אני ממשיכה כרגיל
כן,
חחח איזה מביך אמא שלי יותר רזה ויותר יפה ממני
חושבים שהיא אחותי
מה מביך בזה
ההורים שלי כל כך מיושנים הם היו שופטים שם את כולם ובאמת זה היה לא נעים
שואל השאלה:
בטוח? היית הולך?
לא מביך
למה מביך?
הלכתי עם אבא כמה פעמים והאמת שהוא עוזר אפילו, נותן טיפים וזה הכי לא אמור להביך אותך.