4 תשובות
הדבר שהרבה אנשים לא מבינים זה שכל אחד שם לב לעצמו, מקדיש למישהו אחר 5 שניות מהמחשבה שלו וחוזר להתעסק בעצמו.
זה לא מעניין אותם.
זה לא מעניין אותם.
לא.
תלכי מה מביך
תלכי מה מביך
לכי תלכי אל תשימי על אף אחד תעשי מה שבא לך
אני לא הלכתי גם שבועיים ואני מתכנן ללכת מחר, זה בסדר, לאף אחד גם ככה לא אכפת
באותו הנושא: