14 תשובות
קחי אותי להופעההוה
שואל השאלה:
מה האינסטגרם שלך אני צריכה חברות כמוך
אנונימית
אני לא מביאה אינסטגרם, סליחה:(
שואל השאלה:
בואי נהייה חברות!!!
אנונימית
גם אני רוצהה:((
הוא מדהים והלוואי שהיו לי חברות בבית ספר שאוהבות אותו יש לי ממקומות אחרים
אני גם צריכה
וואו תיארת אותי כלכך
את לא מבינה כמה בכיתי בגלל זה
יוני כתב לאבא שלי שהוא עובד על עוד הופעה
מושלם ושיענה גם לי למה כתבתי תו כבר בבוקר משהו
כמובן שיש, את יכולה להכנס לקבוצות של הפאנדום שלו (במידה ויש כאלו) ו-או לבדוק האם יש אנשים שמאזינים לו ברשתות.
^אם יש לך כרטיס ב15 בשבילי אנחהו חברות הכי טובות!
אני גם דפקתי^