6 תשובות
מוגלה
אנונימית
מוגלה וחיידקים שאת לא צריכה להחשף אליהם ובגלל זה עדיף לא לפוצץ
מוגלה וחיידקים
לפי מה שאני הבנתי עדיף לא לפוצץ כדי שזה לא יתפרץ לעוד מקומות ואז זה גם חצקונים חדשים
או משהו כזה אין לי מושג