4 תשובות
חייב פחמימות, זה נותן לך אנרגיה ומשפר את הביצועים שלך. בירקות אין מספיק פחמימות, את צריכה לשלב אורז/לחם/משהו אחר עם פחמימות.
לא לא
חייבים פחמימות
במיוחד בגוף ההתבגרות כשהגוף גדל ומתפתח
עדיף פחמימות מלאות אבל ממש לא תוותר על פחמימות
הגוף צריך פחמימות.
למעשה הדבר היחיד שהוא לא צריך זה ממתקים, חטיפים ושתייה מתוקה.