6 תשובות
אל תאשימי את עצמך. זו אשמתה. תנתקי קשר ממנה
שואל השאלה:
אני גם נזכרת בדברים שאמרתי לה כל מיני דברים ויכול להיות שהיא גם ממש לא מעריכה את זה ואותי בגלל הדברים המביכים האלה הקטנים והילדותיים שסיפרתי לה שאני חושבת ומרגישה על כל מיני סיטואציות שאני מובכת וכאלה
אני גם נזכרת בדברים שאמרתי לה כל מיני דברים ויכול להיות שהיא גם ממש לא מעריכה את זה ואותי בגלל הדברים המביכים האלה הקטנים והילדותיים שסיפרתי לה שאני חושבת ומרגישה על כל מיני סיטואציות שאני מובכת וכאלה
שואל השאלה:
רשמתי לה שנעלבתי מכל מיני דברים שהיא אמרה לי היא אמרה לי סליחה ושהיא לא התכוונה חלילה לפגוע בי ושהיא אוהבת אותי מאוד
רשמתי לה שנעלבתי מכל מיני דברים שהיא אמרה לי היא אמרה לי סליחה ושהיא לא התכוונה חלילה לפגוע בי ושהיא אוהבת אותי מאוד
תקשיבי תדברי איתה על זה ככה לא מתנהגת חברה. זה לא אשמתך שזה פגע בך ואם היא לא משתנה או שזה קורה הרבה פעמים תנתקי קשר
שואל השאלה:
שבגלל ההתנהגות שלי היא התנהגה ככה
שבגלל ההתנהגות שלי היא התנהגה ככה
שואל השאלה:
והנהגתי ילדותי כזה ואני עכשיו מאשימה את עצמי קצת
והנהגתי ילדותי כזה ואני עכשיו מאשימה את עצמי קצת
באותו הנושא: