4 תשובות
תעשי את זה בחופש הזה,זה שזה יתפוס לך חלק מהזמן בחופש לא אומר שלא יהיה לך זמן פנוי...
השאלה למה שתעשי עתודה? את יודעת כבר איזה תואר את רוצה לעשות? כי נשמע שלא
אנונימית
תעשי בספטמבר, ואת לא צריכה להקיע את כל החוםש על זה, תחליטי כמה את צריכה להתכונן לפי איך שהולך לך בסימולציות.
תשאירי לעצמך זמן, ובקמרה הכי גרוע תתכוני שוב למועד בפברואר.

עריכה: לא שמתי לב שכתבת שאת בין י' לי"א, חשבתי בין י"א לי"ב
אין סיבה לגשת לפסיכומטרי כל כך מוקדם. אם את רוצה, את יכולה להתכונן רק קצת (או אפילו בכלל לא) ולגשת אם את רוצה רק כדי לקבל נקודת בסיס למה זה בעצם םסיכומטרי ומה את צריכה לעשות בשביל להיות מוכנה אליו.
אין שום סיבה שתעשי פסיכומטרי עכשיו בין י' לי"א. הקורסים שפותחים בתיכונים שהם מוזלים ומיועדים לתיכונים הם בין י"א לי"ב. אם תקחי קורס עכשיו, זה יעלה כמו לכל בן אדם רגיל.
מעבר לזה, אם את לא בטוחה שאת רוצה עתודה, אל תעשי. רק אם תהיי בטוחה, תעשי בספטמבר וגם אם לא תקבלי ציון טוב שם - יהיה לך עוד 2 מועדים לשפר.