התחברות
הרשמה
זה בסדר להקדים למשמרת ב15 דקות?
1 באפריל 2023, 13:46
עבודה
הליכה
משמרות
עבודת נוער
3 תשובות
ברור אני לפעמים גם הייתי מקדימה בחצי שעה
L
Live.Love
זה אחלה האמת
V
Viego
כן, פשוט מיותר
E
Elfo
באותו הנושא:
להקדים ב10 דקות זה בסדר?
בסדר להקדים ללק גל בערך ב 20 דק?
זה בסדר להקדים ב4 דקות לבייביסיטר?
הייתם מעדיפים להקדים כל פעם לעבודה ברבע שעה או לאחר בחמש דקות?
להקדים בחצי שעה או עשרים דק ולהשתעמם, או לאחר בעשר דקות?
להרוויח 125 ש"ח למשמרת זה בסדר?
מבחינה הלכתית זה בסדר שאני אעלה למשמרת במדא עם מכנס בלי חצאית?
רוצה לדעת מה דעתכם: בוס שמבקש מבחורה להתאפר למשמרת כחובה, בסדר או לא בסדר?
עדיף לאחר לעבודה בשתי דקות או להקדים בעשר דקות?
מישהו יכול לחשב לי כמה משכורת יוצא לי החודש30 לשעה משמרת 1 5 וחצי שעות משמרת 2 11 שעות ו48 דקות משמרת3 6 שעות ו38 דקות
יש לי תור ללק ג'ל מה עדיף לאחר בדקה או להקדים ב2 דקות?