5 תשובות
לא יודעת אם זה כתוב..
אני גם שירתתי במשרד הביטחון
דברי עם המפקדים שלך בצבא לגבי זה ואם צריך הם יפנו לממונה שלך
יש לך שעות ברורות מאוד ואת גם ככה עובדת בשביל שכר בדיחה
איך היא מעזה להשאיר אותך עוד
שואל השאלה:
סבבה
תודה רבה
שואל השאלה:
את יודעת אולי אם יש את זה כתוב איפשהו ? אני מפחדת שאם אני אגיד לה את זה סתם ככה היא לא תאמין לי
את קודם כל חיילת ביחידה שלך לפני שאת משרתת במשרד.
היי, ממש לא
תדברי עם המפקדים שלך על זה