3 תשובות
שמעי לי היה יותר נוח m5 אבל יכול להיות כי התרגלתי אליו. בכל מקרה המאפרו מור נחשב יותר טוב כי יש לו גם ציין לייזר אבל בתכלס תנסי מה שיותר נוח לך, הכל אותו הדבר בסופו של דבר.
איפה את משרתת שיש לכם כוונות?
שואל השאלה:
חחח במגב חטיבה טקטית, בקרוב גם הרבה אנשים עם כוונת מאפרו משתחררים אז יש לנו אפשרות להחליף איתם ^^
חחח במגב חטיבה טקטית, בקרוב גם הרבה אנשים עם כוונת מאפרו משתחררים אז יש לנו אפשרות להחליף איתם ^^
אנונימית
באותו הנושא: