למי שמבין בפסיכומטרי וקבלה לאוניברסיטה :) אם ניגשתי לפסיכומטרי וקיבלתי מספיק לתואר
קיבלתי בחלק של האנגלית 112 וזה אומר שאעשה 2 קורסים בלימודים ,אם אגש למבחן אמיר והוציא פחות מ112 ,באיזה ציון האוניברסיטה תתחשב? (אם יש מידע מסוים על בן גוריון אשמח לשמוע)