8 תשובות
כן
שואל השאלה:
סבבה תודה, הורדתם לי לחץ מטורף
סבבה תודה, הורדתם לי לחץ מטורף
אנונימי
שואל השאלה:
אז זהו שלא עשיתי הרבה
אז זהו שלא עשיתי הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
זה למה אני כותב 3 ימים
זה למה אני כותב 3 ימים
אנונימי
כן אבל זה תלויי ברמת אנגלית, מתמטיקה והבנת הנקרא. בכל מקרה יהיה בסדר אני מניחה :)
זה תלוי ברמה התחלתית, לרוב האנשים זה ממש לא ריאלי
אנונימית
כן אם ממש תלמד הרבה
כן
אבל תלויי בידע ההתחלתי שלך.
אבל תלויי בידע ההתחלתי שלך.
באותו הנושא: