3 תשובות
עדיף עכשיו מאשר לא להירדם מרעב
אנונימי
או לאכול או להמשיך לסבול
יאללה קומי להכין קומי קומי אני מאמינה קדימה תאכלי ארוחת ערב טעימה ותלכי לישון קומי קדימה!!
באותו הנושא: