9 תשובות
דמייני את המתיחה של הגבינה פשוט זה מספיק
שואל השאלה:
סבבה יא אחות יקרה
סבבה יא אחות יקרה
זה טעים. צריך יותר מהמחשבה הזו?
קומי תכין טוסט טעים ונמתח עם ירקות בצד ד יהיה לך מושלם ם קום תכין
אנונימית
איך רואים שאתה דתי - טוסט במוצאי שבת.. כל כך קלאסי.
קום כבר!
קום כבר!
לך תכין טוסט!! מאמינים בך!!
בוא קום נכין ביחד אחשלי
יאללה יאללה קדימה את יכולה יאללה יהיה טעים את רעבה באלך את זה
עריכה- קלטתי שאתה בן ביי
עריכה- קלטתי שאתה בן ביי
בדיוק חשבתי להכין גם
באותו הנושא: