9 תשובות
דמייני את המתיחה של הגבינה פשוט זה מספיק
שואל השאלה:
סבבה יא אחות יקרה
זה טעים. צריך יותר מהמחשבה הזו?
קומי תכין טוסט טעים ונמתח עם ירקות בצד ד יהיה לך מושלם ם קום תכין
אנונימית
איך רואים שאתה דתי - טוסט במוצאי שבת.. כל כך קלאסי.
קום כבר!
לך תכין טוסט!! מאמינים בך!!
בוא קום נכין ביחד אחשלי
Xta
יאללה יאללה קדימה את יכולה יאללה יהיה טעים את רעבה באלך את זה


עריכה- קלטתי שאתה בן ביי
בדיוק חשבתי להכין גם
Xta