7 תשובות
סלט חביתה או אורז
אין לאף אחת בדירה?
תאכלי אז כירקות חתוכים
תאכלי אז כירקות חתוכים
אז תשימי את החביתה בסלט
שואל השאלה:
נראה לי אני אכין סלט וביצה קשה
ובעבודה אני אוסיף לימון
תודה לכולם בכל מקרה
נראה לי אני אכין סלט וביצה קשה
ובעבודה אני אוסיף לימון
תודה לכולם בכל מקרה
שואל השאלה:
אין לי לימון אז זה לא יהיה טעים
ואין לי איפה לשים את החביתה
אין לי לימון אז זה לא יהיה טעים
ואין לי איפה לשים את החביתה
סלט
חביתה
וסלט ממלפפון וחסה
וסלט ממלפפון וחסה
באותו הנושא: