5 תשובות
לא יצאתי מהבית חודש על מה את מדברת
אנונימית
ככה זה בחופש
גם אני הייתי ככה אם לא היה לי חוג
אני כמעט כל יום ככה
זה בדיוק מה שעשיתי היום
יש גם ימים כאלה, הכל טוב