9 תשובות
כע כפרע
בכללי אישה צריכה לעשות הכל כדי להיראות יפה
למה יש לנו סטנדרט גבוה
אנונימי
לא, מעדיפה לא להתעסק עם הלוואות
אבל אם הייתי נואשת לעשות כן הייתי חוסכת לזה ובהקדם עושה גם אם הכסף בא על חשבון משהו חשוב אחר. כי אם משהו במראה החיצוני מציק לי זה נמצא בעדיפות ראשונה. (ואני אכן נואשת וחוסכת)
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי לקחת הלוואה מהבנק שנגיד כל חודש ירד לי סכום מסויים
אנונימית
לא הייתי לוקחת הלוואה , במיוחד לא במצב של המדינה שלנו לא משנה מה
תעשי מה שמתאים לך, לי אישית הלוואה גדולה מלחיצה אותי ואני מעדיפה שלא לקחת, אני גם לא נמצאת בעבודה קבועה אז יהיה עליי סתם דאגות.. אם את חושבת שתסתדרי עם זה סבבה, לדעתי עדיף שלא
אנונימית
שואל השאלה:
מזתומרת במצב של המדינה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות את הניתוח בטורקיה
אנונימית
במצב של המדינה שלנו כל שני וחמישי מעלים לך את הריבית שאת צריכה להחזיר במידה ואת לוקחת הלוואה . זאת אומרת שאם היום את צריכה לשלם עשר שקל בחודש פתאום מחר תצטרכי לשם 20 בחודש וכן הלאה .