10 תשובות
איך להגיב למה אתה מתכוון
כןכן ושוב כן
ממד אחד כן כי וואלה מי הם שיעשו לנו פיגועים על ימין ועל שמאל וירצחו לנו בני אדם ואנחנו נשתוק?
מצד שני אם כן אני מפחדת שהמצב יהיה גרוע יותר והפיגועים רק יגדלו
בטח כשאחותי גרה בתל אביב זה שיא המפחיד
מן הסתם חיימשלי בלב
אנונימי
לא אני חושבת שצריך לשבת בשקט בזמן שהם רוצחים אותנו
מה הכוונה להגיב? זה פיגוע זה מישהו אחד שפועל. אין לך למי להגיב. הדבר היחידי שצריך לעשות זה להפסיק את הכיבוש
שואל השאלה:
לפעמים זה חמאס או משהו שולחים אנשים לעשות פיגועים
כן!! ברור!!
ברור שצריך להגיב צריך לפוצץ את האימ אימה שלהם