20 תשובות
קיים
בטח
נראלי קרה לי איזה 40 פעמים
נראלי קרה לי איזה 40 פעמים
אנונימית
כן
יש
קורה לי כל הזמן
קורה לי כל הזמן
שואל השאלה:
^זה מפחיד שזה קורה?
^זה מפחיד שזה קורה?
אנונימית
כן קרה וזה מלחיץ
יש קרה לי ממש מלחיץ
לא מפחיד ^^^^
יותר מרגיז
כשהמוח ער אבל הגוף לא זז זה מחרפן שאין לך אפשרות לזוז
יותר מרגיז
כשהמוח ער אבל הגוף לא זז זה מחרפן שאין לך אפשרות לזוז
יש
שואל השאלה:
^^אבל אמרו לי שיש דמות שחורה כזאת שבאה אליי ונוגעת לי בפנים
^^אבל אמרו לי שיש דמות שחורה כזאת שבאה אליי ונוגעת לי בפנים
אנונימית
זה כנראה היה חלק מהחלום שלהם זה לא קורה בכלליות^
זה לא מה שקורה לכולם
שיתוק שינה זה שאתה ער/בהכרה אבל משותק
שיתוק שינה זה שאתה ער/בהכרה אבל משותק
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת שזה יקרה לי
אני ממש מפחדת שזה יקרה לי
אנונימית
אל תדאגי
זה לוקח 7 דקות גג עד שאת לגמרי תתעוררי^
זה לוקח 7 דקות גג עד שאת לגמרי תתעוררי^
פעם ראשונה זה מפחיד אבל די כיפי וגם בגלל שהיה לי כלכך הרבה אני יודעת שזה קורה באותו הרגע ואני יודעת לצאת מזה
אנונימית
יש
היה לי פעם אחת
מזל שידעתי מה זה! זה מלחיץ אבל בגלל שידעתי מה זה הבנתי שזה יגמר עוד כמה דקות ואני אצליח לזוז
מזל שידעתי מה זה! זה מלחיץ אבל בגלל שידעתי מה זה הבנתי שזה יגמר עוד כמה דקות ואני אצליח לזוז
יש יש
באותו הנושא: