6 תשובות
לא
לפעמים, משתנה מאדם לאדם. אני ראיתי רק פעם אחת
חברה שלי אנרה לי שהיא ראתה את השטן בשיתוק שינה
אנונימית
אממ אני חוויתי הרבה שיתוקי שינה בחיים שלי ובאף אחד מהם לא ראיתי מפלצות.
אבל כן היו לי הזיות קשות וראיתי למשל את עצמי הולכת לכיוון שלי עם פרצוף מאיים ומלחיץ
אבל כן היו לי הזיות קשות וראיתי למשל את עצמי הולכת לכיוון שלי עם פרצוף מאיים ומלחיץ
אנונימית
אני רואה וזה מפחיד רצח.
השיתוק שינה הכי מפחיד שקרה לי זה שהתעוררתי בחדר של אמא שלי לכיוון הקיר ופתאום ראיתי צל אפור על הקיר הוא לא היה ממש מפחיד עד שהתחלתי לשמוע קולות של ילדה קטנה.. ניסיתי לקום או לדבר אבל לא הצלחתי לזוז למשך כמה שניות אחרי זה סחבתי את עצמי לסלון שם ראיתי את אמא שלי ואחיות שלי יושבות על הריצפה רואות טלוויזיה שהייתה כבויה בכלל.. ולא התייחסו אליי בכלל הרגשתי שאני לא מצליחה לדבר עדיין וכל הגוף שלי כבד אחרי זה ישר התעוררתי עם דמעות וגם אחרי שהתעוררתי לא קמתי מהמיטה הרגשתי עדיין כבדה מהחלום..
באותו הנושא: