4 תשובות
שמע אל תיקח סיכון לדעתי לא שווה כל הכסף ילך לפח אבל אני לא חושב שבתם יעצרו אותך
את חבר שלי
קיבל שלילה לחודש
ממליצה לכם שאם כבר אתם שוברים אז תשברו לילה ולא יום כי ביום יש יותר פקחים
בגלל שאתה נהג חדש, סביר להניח שזה ישר שלילה. לא דו''ח או אזהרה. אל תקח את הסיכון.
באותו הנושא: