4 תשובות
שואל השאלה:
התכוונתי כאילו ללמוד לא באוניברסיטה.
כמו לשפר ל5 יחידות מתמטיקה אז כאילו ללמוד כ"מגמה" ביולוגיה לדוגמה, לא באוניברסיטה
התכוונתי כאילו ללמוד לא באוניברסיטה.
כמו לשפר ל5 יחידות מתמטיקה אז כאילו ללמוד כ"מגמה" ביולוגיה לדוגמה, לא באוניברסיטה
אנונימית
אל תלך ללמוד זה בזבוז זמן
כמובן. המגמות לא יעזרו לך בכלום, לרוב.
^ ברור, אתה יכול לקחת קורס ולגשת לאילו בגרויות שאתה רוצה
באותו הנושא: