11 תשובות
לא יודע, וכן
ממליצה לספר לאמא ולפסיכולוגית הן ידעו איך לעזור לך
אוי אני מאוד רילייטבל.
במקרה שלי פשוט שמו לב, אבל אני חושבת שהכי טוב זה פשוט להתחיל לדבר על מה שאתה חווה. אחרי שתספר יהיה לה אולי יותר פשוט להבין למה אתה פוגע בעצמך...
כן ומאוד כדאי לספר, אם אתה מרגיש יותר בנוח אתה יכול קודם לפסיכולוגית. הן יכולות לעזור.
בכל מקרה אממ אם אתה רוצה לדבר על זה אתה מוזמן. פ.ע זה לא מאוד טוב כידוע לך.
במקרה שלי פשוט שמו לב, אבל אני חושבת שהכי טוב זה פשוט להתחיל לדבר על מה שאתה חווה. אחרי שתספר יהיה לה אולי יותר פשוט להבין למה אתה פוגע בעצמך...
כן ומאוד כדאי לספר, אם אתה מרגיש יותר בנוח אתה יכול קודם לפסיכולוגית. הן יכולות לעזור.
בכל מקרה אממ אם אתה רוצה לדבר על זה אתה מוזמן. פ.ע זה לא מאוד טוב כידוע לך.
כל הכבוד שאתה רוצה לספר לה, זה באמת לא פשוט בכלל
אם אתה בקשר טוב איתה אז אני הייתי שמה סרט או משהו ואז אומרת שאני צריכה לדבר איתה על משהו ומספרת
אתה יכול גם פשוט להגיד שאתה רוצה לספר לה משהו ולדבר איתה על זה, אולי להכין ארוחת ערב ולשבת ולדבר על זה
בהצלחה
אם אתה בקשר טוב איתה אז אני הייתי שמה סרט או משהו ואז אומרת שאני צריכה לדבר איתה על משהו ומספרת
אתה יכול גם פשוט להגיד שאתה רוצה לספר לה משהו ולדבר איתה על זה, אולי להכין ארוחת ערב ולשבת ולדבר על זה
בהצלחה
תדבר איתה לגבי המצב הנפשי שלך, תסביר לה למה זה קורה אם אתה יודע, תסביר חה הכל וצבקש ממנה את האופציה לטיפול נפשי אם אין
אם זה ירגיש לך יותר בנוח אולי תספר קודם לפסיכולוגית ואז ביחד איתה תספר לאמא שלך...
בכל מקרה אני ממליצה למחוק את השאלה כי הרבה סיכויים שתגיע אליך ניידת אבל אתה מוזמן לדבר איתי על הנושא בפרטי אני אשמח לעזור במה שאוכל3>
בכל מקרה אני ממליצה למחוק את השאלה כי הרבה סיכויים שתגיע אליך ניידת אבל אתה מוזמן לדבר איתי על הנושא בפרטי אני אשמח לעזור במה שאוכל3>
עדיף לא לספר לאמא על זה
אם יש לך פסיכולוגית זה עדיף בהרבה. פסיכולוגית יודעת איך להגיב ולהכיל מקרים כאלה, אמא שלך לא - בשביל זה יש פסיכולוגית. פשוט אי אפשר לדעת איך היא תגיב, ואני חושבת שעדיף ללכת עם דבר כזה למישהו שיש לו את הכלים
אם יש לך פסיכולוגית זה עדיף בהרבה. פסיכולוגית יודעת איך להגיב ולהכיל מקרים כאלה, אמא שלך לא - בשביל זה יש פסיכולוגית. פשוט אי אפשר לדעת איך היא תגיב, ואני חושבת שעדיף ללכת עם דבר כזה למישהו שיש לו את הכלים
אם תספר לפסיכולוגית שלך היא כנראה תספר לאמא שלך
יש לה חוות דיווח
היא תושיב את שניכם בחדר ותגיד לה
מניסיון
לדעתי אם אתה רוצה שאמא שלך תדע אבל לא רוצה להגיד בעצמך אז זה הדרך הכי טובה
יש לה חוות דיווח
היא תושיב את שניכם בחדר ותגיד לה
מניסיון
לדעתי אם אתה רוצה שאמא שלך תדע אבל לא רוצה להגיד בעצמך אז זה הדרך הכי טובה
עדיף לך לספר לפסיכולוגיה שלך
אפשר לשאול איזו סוג פגיעה זאת?
אפשר לשאול איזו סוג פגיעה זאת?
שואל השאלה:
תודה על התשובות
^אני חותך
תודה על התשובות
^אני חותך
אנונימי
היי אנונימי יקר,
אני מבין ממילותיך הקצרות שנושא הפגיעות העצמיות לא זר לך..
אני משער לעצמי כמה שההחלטה לספר לסובבם אותך, אלה שדואגים לך ושאתה כל עולמם לא פשוטה, אך יחד עם זאת היא אולי הכרחית.
יקר, רציתי לומר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר, עמותת סיוע והקשבה ברשת.
תוכל למצוא אצלנו מתנדב מכיל ולא שיפוטי שישמח לשמוע אותך, להכיר יותר את המצב ואולי יחד איתך למצוא פתרונות לאותם פגיעות כואבות.
*חשוב לי לציין שהסיוע ניתן בצ'אט ושהוא אנונימי לגמרי.
מחכים לך, כמובן בזמן ליבך =)
מתנדב סה"ר.
אני מבין ממילותיך הקצרות שנושא הפגיעות העצמיות לא זר לך..
אני משער לעצמי כמה שההחלטה לספר לסובבם אותך, אלה שדואגים לך ושאתה כל עולמם לא פשוטה, אך יחד עם זאת היא אולי הכרחית.
יקר, רציתי לומר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר, עמותת סיוע והקשבה ברשת.
תוכל למצוא אצלנו מתנדב מכיל ולא שיפוטי שישמח לשמוע אותך, להכיר יותר את המצב ואולי יחד איתך למצוא פתרונות לאותם פגיעות כואבות.
*חשוב לי לציין שהסיוע ניתן בצ'אט ושהוא אנונימי לגמרי.
מחכים לך, כמובן בזמן ליבך =)
מתנדב סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: