6 תשובות
חביתה עם לחם ואיזה ירק
תשתי תה או מים זה לא תמיד מרעב
אנונימית
שואל השאלה:
לא משהו על הגז
לא משהו על הגז
^אז אולי קורנפלקס עם חלב?
תכיני סלט אני מתה על סלט!!
תכיני אפילו חביתה וקחי לחם וקוטג ותעשי לך ארוחה קטנה כזו
תכיני אפילו חביתה וקחי לחם וקוטג ותעשי לך ארוחה קטנה כזו
תחושת השובע מגיעה אחרי 20 דקות, תעסיקי את עצמך 20 דקות. אם אחרי זה את עדיין רעבה - תשתי משהו
באותו הנושא: