29 תשובות
כן למה לא
תטוס מקסימום תבלה עם עצמך קצת תראה נוף יפה תאכל דברים טעימים תקנה מזכרות החוויה זה לא האנשים זה הטיול
לא,
מניסיון אתה תרגיש לא שייך בגלל הבנות זוג
כך איתך ידידה לפחות לא תרגיש בדד
אנונימית
שואל השאלה:
לא ארגיש בדד בברצלונה לא צריך להגזים
לא בחורה זה מה שהופך אותך לאדם לא בודד
אנונימי
ברור אבל הכוונה נו הבנת שכולם באים עם בנות זוג ואתה כאילו תכננת רק אתם
אנונימית
בבני זוג זה שונה
תקשיב לנו
)":
וברור שלא הבחור.ה, פשוט...נו
לא הייתי הולכת
כן תלך ברורר
לא, אתה תהייה גלגל חמישי ותרגיש npc מיותר. מנסיון או שתביא עוד חבר/חברה או שלא תבןא
ברור שכם
תטוס אולי תכיר מישהי שם 3>
לך תזרים בחורה שם..
אנונימי
תטוס
בטוחה שתהנה, כך או כך
תטוס ותזמין מישהי שתהייה איתך
כן למה לא
פשוט לא קח איתך חבר או ידידה כי מתישהו הם ירצו לצאת לדאבל דייט ואתה תרגיש גלגל שלישי
תלך יהיה לך כיף עזטב את זה שחברות שלהם שם, תחשוב על זה איזה סיבה יש לא לטוס
אם הם יודעים שאין לך חברה ועשו טיול עם הבנות זוג זה דיי מגעיל
אם אתה רוצה להיות שם ואתה רוצה להנות שם ואתה חושב שתהנה אז תטוס
D12
אישית כגלגל שלישי שכולם זוגות? פחות ארצה
תטוס. אתה לא תהיה גלגל שלישי.
כאילו זה כמו לשבת עם החברה אבל יש גם בנות. יהיה בסדר. תהנה
תלך תנסה לבלות
הייתי הולכת, ברור אין לי בעיה להרגיש גלגל שלישי בברצלונה תאמת
תטוס תמצא שם מישהי יותר שווה
סתם אבל תלך איןלמה להםסיד
תטוס אולי תהנה ותכיר שם אנשים בעצמך
אנונימית
סע איתם. אולי תחזור עם איזה ספרדייה
אנונימי
תלך תביא חבר או חברה פשוט
באותו הנושא: