4 תשובות
תנגני שירים עצובים שיעזרו לך להיתחבר ליום השואה
זה בסדר גמור. גם דברים קיצביים, גם פחות. את לא צריכה למנוע ממך תחביבים אם את רוצה, את עדיין מכבדת את יום השואה, זה לא מזלזל ולא כלום
שאלה שגם אני שאלתי למה אני צריך להתאמן במקום מה שאני צריך להתאמן אני יתאמן שירים עצובים העיקר לנגן
שואל השאלה:
כתבתי המשך לסיפור שלי
אנונימית