4 תשובות
לדעתי כן , אני גם עושה את זה
לא חושב שיש בעייה עם זה זה לא מדובר על מוסיקה משמחת וכו אז אין בעייה להתאמן
כן. אני גם אתאמן מחר. לדעתי לא צריך לעצור את החיים בגלל יום הזיכרון ( נכון שצריך לכבד, אבל עדיין עובדים, ועדיין אפשר להתאמן)
כן תהנה(:
באותו הנושא: