7 תשובות
מסכימה. גם כלבים שקונים צריכים בית
אבל אני חושבת שאומרים את זה בגלל שאם לא מאמצים כלב כלשהו אז הוא כנראה ימות כי אין להם כבר איפה להחזיק אותו
לקנות זה גם חשוב, אבל לאמץ חשוב יותר מכיון שכלבים שמחכים לאימוץ אין איפה להיות והם כנררה לא בריאים ועומדים למות מאשר כלבים שמחזיקים ומטפלים בהם בחנות
כי כלבים לקנייה זה כלבים שמכניסים את האמהות שלהם להריון אחרי הריון בכוונה בשביל למכור אותם וככל שיקנו עוד ימשיכו להוליד עוד ועוד זה ממש עובד כמו מפעל למוצרים בחנות ככל שקונים צריך לייצר עוד כדי לחדש את המלאי ולמכור עוד ולהרוויח עוד והמעגל הזה לא נגמר
אנונימית
אני חושבת שגם לאמץ וגם לקנות זה בסדר , אחרי הכל הוא חבר לחיים
מה שהאנונימית אמרה
יש מספיק כלבים לאימוץ שצריכים בית, לא צריך לקנות כלבים ולעודד מוכרים להכריח עוד כלבות להיכנס להריון
יש מספיק כלבים לאימוץ שצריכים בית, לא צריך לקנות כלבים ולעודד מוכרים להכריח עוד כלבות להיכנס להריון
אנונימי
כי שאתה קונה כלב אתה מעודד אותם להמשיך להרבות את הנקבה וזה גורם לה למחלות ובסוף זורקים אותה לאימוץ כי לא צריך אותה יותר ואם לא יקנו לא יהיה ביקוש וככה לא יקנו ויש מלא כלבים לאימוץ בסכנת מוות בחינם אז למה לקנות
באותו הנושא: