6 תשובות
מה שהבנתי שכולם סובלים בצהל
זה תלוי בתפקיד ובמטרות שלך
שואל השאלה:
אני רוצה תפקיד לא קשה ושיהיה לי סבבה
אני רוצה תפקיד לא קשה ושיהיה לי סבבה
אנונימית
בצהל אף פעם לא יהיה לך סבבה
שירות
אני חושבת שזה תלוי איפה תרגישי שתעשי שירות יותר משמעותי - בצבא או בשירות הלאומי, השאלה היא איפה תרגישי שאת נותנת את המקסימום שלך. בין היתר זה קשור להאם את דתיה ואת רוצה הפרדה (לא לכולן זה מפריע)... שזה לדעתי סיפור אחר
באותו הנושא: