8 תשובות
אני אישית מאוד מתעניין בזה
זה תלוי אם זה מעניין אותך אז כן
אני ממש רציתי ללכת כי זה מה שמעניין אותי אבל לא הלכתי, חברה טובה שלי הולכת שנה הבאה ועוד חברה שלי אמרה שמעניין בטירוף

מצד שני הרבה אמרו שזה גרוע
זה מעניין ממה ששמעתי מחברים ששם אז כן,אבל זה תלוי אם את מתחברת לזה.
תלוי באיך הבית ספר שלך מעביר את זה.
אצלנו נגיד זה מזעזע אז כולם נושרים מהמגמה הזאת, אבל אני עושב לימודי פסיכולוגיה באיזו תוכנית שקוראים לה אקדמיה בתיכון
אם ישלך מורה נורמלית ולא שטן כמו אצלנו אז כן
אם את יכולה לשנן 40 הגדרות כשכל הגדרה זה עמוד אז סבבה, אבל אם לא אז לא כדאי. סוציולוגיה מאוד קליל וכיפי, אבל פסיכולוגיה עם כמה שזה מעניין מלא מידע לזכור
אנונימית
הרבה מאוד מלל.
זה מעניין רק מכיתה יא
כן.