7 תשובות
סטיגמה יש הרבה גברים שהם מאוד רגישים
רוב הבנות כן אבל לא כולן
שואל השאלה:
ובגלל זה הם פחות מסוגלות ללכת נגיד לצבא לקרבי?
ובגלל זה הם פחות מסוגלות ללכת נגיד לצבא לקרבי?
בהחלט הן יותר רגישות הן גם בוכות יותר
זה לא סטיגמה, זה באמת נכון עובדתית
זה טמפרמנט מוכח פסיכולוגית שבנות בדרך כלל יותר עדינות ורגישות מבנים.
כמובן שיש את היוצאים מהכלל בשני המינים.
כמובן שיש את היוצאים מהכלל בשני המינים.
אנונימית
כן הן יותר רגישות במובן החיובי. יש להן את זה בילט אין
באותו הנושא: