11 תשובות
לשים ז*ן
גם אני ככה...מצטרף לשאלה גם אמא שלך אמרה לך לשים ז*ן?
אנונימי
שואל השאלה:
איך איך פשוט איך לא יוצא לי לא לחשוב
..x
שואל השאלה:
כן גם הורים שלי אומרים לשים ז*ן ולא לחשוב ולעשות מה שאני רוצה שלא יהיה לי אכפת מסביב אבל לא יוצא איךך
..x
בתור אחד שגם יש לו את החרא הזה כל מי שלא חווה את זה עד עכשיו יגיד סתם מה שנראה לו... בלי ניסיון עם זה(בלי לזלזל כמובן) אני פשוט סובל את זה...אין מה לעשות בחיים זה דבר קשה
אנונימי
תהיי עצמך, ותעברי את תקופת לימודי החובה. אחכ אנשים יגלו את מי שאת באמת.
שואל השאלה:
אבל נמאס עם זה דיי אני עושה חושבת שאחרים היו רוצים לעשות ולא אני
..x
כן בקיצור החיים זה דבר קשה...אבל אין מה לעשות מתמודדים יש גם רגעים יפים
אנונימי
שוב גם אני ככה אני פשוט סובל את זה אין מה לעשות לכולם יש את זה באיזשהו שלב בחיים
אנונימי
שואל השאלה:
נכון אבל אני רוצה להעלות ביטחון , לאחים שלי יש להורים שלי למלא יש פשוט להיות אני להשתתף בשיעורים
..x
אין ממש...על הבולשיט שיש בשוק לא עוזר אין דרך להעלות את זה...חיים עם זה אל תדאגי גם אני לא מת על זה...
אנונימי